[woo_multi_currency_layout7]

Cart

Česta pitanja

Da li se proizvod može zamijeniti nakon kupnje?

Naravno da se može. Ako pogriješiš u veličini i shvatiš da ti je proizvod pre velik ili pre malen, samo nas nazovi i riješiti ćemo zamjenu. Mijenjati možeš za bilo koji proizvod iz naše ponude. Tvoje je samo da zapakiraš paket i pričekaš kurira koji ti dostavlja novi paket i preuzima povrat. U tom slućaju plaćaš ponovnu dostavu 30 kn, a mi ćemo preuzeti trošak povrata (podjeljen trošak).

Što ako proizvod želim vratiti?

Ako se odlučiš na povrat, to možeš učiniti u roku od 14 dana. Pošalješ nam paket (na svoj trošak) i umetneš papir na kojem pišu ove informacije: razlog povrata, IBAN na koji možemo vratiti novce, ime-prezime-adresa. Obrazac za to možeš preuzeti na ovom linku. Kad zaprimimo paket, istovremeno vraćamo novac na tvoj račun.

Ako se ne snalazim u webshopu, koje su još mogućnosti za predaju narudžbe?

Trudimo se da naš webshop bude što pregledniji i jednostavniji za predaju narudžbe. Klikom na veličinu artikla otvara se mogućnost prebacivanja proizvoda u košaricu. Nakon toga možeš otvoriti košaricu (gore desno) i krenuti na plaćanje gdje predaješ svoje podatke. Mnogi u tom postupku zaborave prihvatiti uvjete kupnje pa narudžba ne prolazi pa pripazi na to. Ako se ipak ne snalaziš, tu smo za tebe radnim danom od 8-18h ili subotom 8-13h. Narudžbu možeš predati na mail: woolf@woolf.hr, porukom putem facebooka ili nas jednostavno nazovi na 040 543 603 pa ćemo rado zapisati podatke. Podaci koji su nam potrebni za narudžbu: ime, prezime, adresa za dostavu, broj mobitela, e-mail adresa.

Koja je cijena dostave za Sloveniju i da li mogu platiti pouzećem?

Tvoj paket možeš platiti pouzećem, a dostava za Sloveniju iznosi 40 kn (5,3€). Dostavlja GLS u roku 1-2 radna dana od zaprimljene narudžbe. Dodatne mogućnosti plaćanja su direktno na naš račun, karticama, paypalom ili pouzećem (gotovinom prilikom dostave).