hr si
0 0
Sportska obuća & oprema
Top forma

10 savjeta kako ostati u formi tijekom zime

15.11.2018

Hladno vrijeme i sve kraći dani mogli bi uzdrmati vaše vježbačke navike. Kažemo – mogli, jer na vama je odluka da popodneva, umjesto na kauču provedete u vježbi ili šetnji.

1. Postavite si cilj

Podsjetite se svakoga dana zašto vježbate. Želite otrčati maraton, imati tijelo o kojemu ste oduvijek maštali ili jednostavno živjeti zdraviji život? Bitno je da imate jasan cilj koji želite postići tjelovježbom. Lakše ćete se dovesti u red i prestati preskakati treninge. Slobodno možemo reći da je jasno postavljen cilj pola motivacije, a time i uspjeha!

2. Vani je hladno, ali unutra nije

Kad je vani toliko hladno da se ježite na samu pomisao treninga na svježem zraku, odradite ga kod kuće. Nema smisla da se smrznete, poljuljate imunitet, naštetite svome zdravlju. Jednako kvalitetan trening, ako ne i bolji, možete obaviti u svom dnevnom boravku! Ako vam pak nedostaje inspiracije, evo male pomoći u vidu YouTube kanala kao što su: FitnessBlender, GymRa, XHIT Daily, BeFit ili POPSUGAR Fitness.

S druge strane, ponekad je teško odraditi trening kod kuće. Rješenje potražite u teretani ili nekom od grupnih treninga. Bicikli, trenažeri, trake za trčanje… Danas postoji toliko opcija, vjerujemo da ćete uz malo truda pronaći nešto baš po svome guštu.

3. Živite zimu punim plućima

Trening je najlakše preseliti u zatvoreni prostor, no to vjerojatno neće biti dovoljno za avanturiste. Ako ste od planine, rijeka, skijaških staza i šuma, a niste načisto je li pametno odvažiti se na zimske pustolovine, prvo se posavjetujte s doktorom. Ako vam da zeleno svjetlo, preostaje vam još rješavanje adekvatne opreme. Tako tri dana u tjednu možete marljivo vježbati u teretani, a u nedjelju obuti gležnjače i uživati u planinarenju. Učinit ćete nešto dobro za svoje tijelo, a usput napuniti i baterije.

nepropusne gležnjače

4. U dvoje je zabavnije

U svojim nastojanjima da budete aktivni i zdravi sigurno niste sami. Možda vaša najbolja prijateljica, kolega s posla ili mama ima iste želje. Udružite snage, zajedno ste jači. Točnije, veća je vjerojatnost da ćete zajedno doći do željenih rezultata i ostati posvećeni tjelovježbi. Kad se dogovorite s prijateljicom da se vidite na satu joge, teško da ćete je ostaviti na cjedilu. Lakše je, ali i zabavnije!

5. Vodite dnevnik treninga

Možda vam ovaj savjet na prvu zvuči smiješno, no dobro je pratiti napredak. Imat ćete jasnu sliku o tome što ste sve postigli, ali i što je sve pred vama. Ovaj mali trik pomoći će vam ostvariti ciljeve i pružit će vam motivaciju kada je najviše trebate.

Svoje rezultate možete bilježiti u malu bilježnicu ili putem popularne aplikacije MyFitnessPal. Osim izgubljenih kilograma, u njoj možete pratiti unos kalorija, makronutrijenata, odrađenu tjelovježbu, voditi dodatne bilješke pa sve potkrijepiti fotkama.

6. Izgovore ostavite drugima

Manjak vremena svakoga može stisnuti uza zid, no nemojte dozvoliti da vam to bude izgovor za neodrađeni trening. Uz malo dobre organizacije, sve je moguće. Kada vam nadolazi težak i stresan tjedan, već u nedjelju složite raspored. Lakše ćete plivati u moru obaveza, a imat ćete i dobro isplanirano vrijeme za trening! Ako je to moguće, nastojte ranije ustati i odraditi ga prije posla. Tako ćete puni pozitivne energije, sa smiješkom na licu, kliziti kroz tjedan.

7. Samo nek' se kreće

Nemojte si raditi bespotrebni pritisak. Ponekad će vam se druge aktivnosti, poput klizanja, činiti puno interesantnije od dizanja utega u teretani. Sjetite se da je to sasvim u redu! Niste profesionalni sportaš, slobodno uživajte u bilo kakvom vidu aktivnosti. Ovaj će savjet, sigurni smo, razveseliti sve one koji se brzo zasite jedne vrste treninga. Zabavite se na satu plesa, relaksirajte uz jogu, izbacite negativnu energiju na boksu ili pak trčite dok vas noge nose. 

8. Novom opremom do motivacije

Nekad je za motivaciju potreban samo novi par tenisica ili tajica za trening. Ovaj mali poticaj može vam biti razlog da ostanete ustrajni u svojoj namjeri da postignete sve što ste si zacrtali. Ako pak i zimi trenirate na svježem zraku, ne zaboravite voditi računa da odaberete odgovarajuću opremu. Uvijek sa sobom imajte rezervnu, suhu odjeću, a oblačite se slojevito. Pritom pazite i da je vaša obuća vodootporna, a potplat neproklizavajući. Tako vam niti vremenske prilike neće moći stati na put.

tenisice

9. Idite u krevet na vrijeme

Dobro znate kad će vam ujutro zazvoniti alarm, no ipak svaku večer idete kasno spavati? Pružite tijelu zasluženi odmor i imat ćete više energije za razne aktivnosti, pa tako i tjelovježbu. Odredite si vrijeme za počinak i pridržavajte ga se kada god možete.

10. Pokrenite zdrave navike

Upamtite – tjelovježba, koliko god da je količinski ima, ne može zamijeniti utjecaj prehrambenih navika. Želite li postići vidljive rezultate, smršaviti ili ojačati, vjerojatno ćete morati malo korigirati prehranu. Zdrava prehrana, povećan unos vode i smanjen unos šećera odgovarat će svima, bez obzira na želje i ciljeve. 

Komentari 0

0.0 Ocjenjeno: 0 puta
Pošalji komentarOdustani
Newsletter
Prijavi se na newsletter i ostvari popust od 10% prilikom prve kupovine
Na vrh
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

U slučaju da ne želite da naša stranica učitava kolačiće odaberite ˝Odbijam kolačiće˝, no želimo Vas obavijestiti da će u tom slučaju naša stranica raditi otežano te Vam se možda neće učitati svi željeni sadržaji.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel