hr si
0 0
Sportska obuća & oprema
cirkulacija

5 načina kako pospješiti cirkulaciju u stopalima

03.10.2018

Ako su vam ruke često promrzle, a stopala ledena čak i u vrućim danima, sigurno ste slabije cirkulacije. Lošija prokrvljenost obično za sobom vuče druge zdravstvene probleme poput dijabetesa, povišenog krvnog tlaka i masnoća u krvi, prekomjerne težine. Pa, prije nego što se krenete ozbiljnije baviti svojim zdravljem, pročitajte savjete koji će vam, barem privremeno, olakšati svakodnevicu.

1. Toplo-hladan tuš čini čuda

Za brzinski tretman olakšanja ne trebate skupe aparate ili mnogo novca. Samo se poslužite vlastitim tušem! Tuširanje toplom vodom potaknut će vaš krvotok da proradi brže, pojuri do kože i nahrani je kisikom, dok će hladne kapljice krv usmjeriti natrag prema središtu vašeg tijela, organima. No, za početak ne pretjerujte. Kako ne biste stvorili šok za vaš organizam, pripazite na razlike u temperaturi vode.

2. Smanjite unos stimulansa

Kava, čaj i cigarete mogu izazvati slabu cirkulaciju. Kako je ona samo mali znak upozorenja kada su u pitanju ozbiljniji zdravstveni problemi, savjetujemo da ipak smanjite doze jutarnjeg kofeina, teina i nikotina. Vjerojatno u svemu tome uživate, no zdravlje je ipak najvažnije.

3. Redovito mjerite krvni tlak 

Uzrokom lošije prokrvljenosti mogu biti i sužene stijenke krvnih žila. Krv tada stvara veći pritisak, dodatno oštećuje žile i posljedično povisuje krvni tlak. Kako bi simptome visokog krvnog tlaka prepoznali na vrijeme, budite redoviti s mjerenjem pulsa i tlaka. 

4. Okrenite se zdravoj prehrani

Imate li problema sa slabom cirkulacijom, razmislite hranite li se zdravo. Unosite li dovoljno vlakana, a malo manje loših masti? Ako je odgovor negativan, vrijeme je da nešto promijenite! Jedite cjelovite žitarice, svježe voće i povrće. Vitamini C, E i magnezij pomoći će vam proširiti žile i pospješiti protok krvi. Osim toga, riba i maslinovo ulje povećavaju razinu dobrog kolesterola koji će pročistiti krvne žile od masnih naslaga.

5. Spas pronađite u laganoj tjelovježbi

Sjedilački način života često nepovoljno utječe na zdravlje. Lošiju cirkulaciju zato shvatite kao još jedan alarm koji vam govori da se pokrenete. Vježbanje laganim tempom od samo 30 minuta donijet će vam velike promjene, uključujući i bolju cirkulaciju. Šetnja, trčanje i vožnja biciklom samo neki od primjera koji vam mogu pomoći. Ipak, pripazite da pri vježbanju za dobro zdravlje i kondiciju ne postignete isključivo ozljedu. Obuća koja drži vaša stopala u pravilnom i udobnom položaju pomoći će vam da konačno razgibate i ugrijete promrzle ruke i noge, a time poboljšate i cirkulaciju. 

Komentari 0

0.0 Ocjenjeno: 0 puta
Pošalji komentarOdustani
Newsletter
Prijavi se na newsletter i ostvari popust od 10% prilikom prve kupovine
Na vrh