hr si
0 0
Sportska obuća & oprema
volim se gibat'!

5 sportskih aktivnosti za svaki džep

22.08.2018

Svake godine prije odlaska na more imamo veliku motivaciju za okretanjem zdravom načinu života. Pažljivo probiremo namirnice, a ne izostavljamo ni tjelovježbu. Zašto s time stati nakon godišnjeg? Zadržite smjer uz 5 sportskih aktivnosti koje su nježne prema vašem novčaniku, ali i slobodnom vremenu!

  1. Fitness u vašoj dnevnoj sobi

Ako osjećate nelagodu od odlaska na grupne treninge ili vam se teretana čini dosadnom, dobra vijest je da možete vježbati i kod kuće. Ne košta vas ništa, osim tek nešto malo internetskog prometa. Pogađate, riječ je o vježbanju uz YouTube

Otkrijte sve čari ove svestrane platforme, neka ona postane vaš mali kutak za traženje odgovarajuće tjelovježbe. Neki od poznatijih fitness kanala su FitnessBlenderBodybuilding.com, XHIT Daily te BeFiT.

  1. Bicikliranje

Vožnja biciklom jedan je od najboljih načina na koji možete potrošiti suvišne kalorije i smršavjeti. Bicikl pomaže i kod oblikovanja tijela, prvenstveno donjeg dijela tijela. Prednost ove aktivnosti je to što cijelo vrijeme možete imati bocu s tekućinom pri ruci, što je u toplim ljetnim danima izuzetno važno. Gubitak kalorija ovim putem iznosi od 150 do 300 za 30 minuta lagane ili umjerene vožnje, ali može se bitno razlikovati od osobe do osobe. Koje su prednosti odlaska na posao biciklom pročitajte ovdje.
 

  1. Trčanje za svako doba godine

Jednom kada krenete s trčanjem, primijetit ćete da više nećete moći stati! Trkačka euforija je samo jedna od prednosti ove aktivnosti, a osim što će vas tenisice nositi putem trkaće staze, steći ćete i velik broj novih poznanika. Zajedno s njima dijelit ćete svoju strast prema novootkrivenoj sportskoj aktivnosti. 

Provodit ćete više vremena na zraku, a vaše tijelo će uz malo truda biti u top formi. Ipak, pripazite da se ne ozlijedite. Osnova sigurnog trčanja su tenisice koje će vašim stopalima pružiti kvalitetnu potporu i stabilnost!

  1. Plivajte i zimi

Ako ste ove godine bili na moru, zasigurno ste uživali u plivanju. Ova tjelovježba za cijelo tijelo odgovara svim dobnim skupinama. Međutim, ovu odličnu aktivnost upražnjavamo najčešće tijekom ljetnih mjeseci. Uživate li u plivanju, uputite se zato na gradske bazene. Krug ili dva u bazenu s vodom ugodne temperature dobro će vam doći u svako doba godine.

  1. Odradite sedmominutni trening

Možda vam se čini nevjerojatno, ali da, trebate samo sedam minuta dnevno da dođete do zdravog tijela! Čak i oni najzaposleniji s gustim rasporedom imaju dovoljno vremena u danu za kvalitetan trening. Sve što vam je potrebno je aplikacija Seven. Pratite kratke vježbe putem video uputa, a ako poželite produžiti trening, uvijek možete pokrenuti još jedan ciklus vježbanja.

Komentari 0

0.0 Ocjenjeno: 0 puta
Pošalji komentarOdustani
Newsletter
Prijavi se na newsletter i ostvari popust od 10% prilikom prve kupovine
Na vrh