hr si
0 0
Sportska obuća & oprema

Godišnji odmor gotov? Sad je vrijeme da se pokreneš.

20.08.2017

Koliko čovjeku treba odmora da dođe iz faze minus na nulu?


Za mnoge ljude ovog ljeta godišnji je prošlost i mnogi smo se već okrenuli novim izazovima i stresovima. Ja osobno ne poznajem puno ljudi koji bi rekli da jedva čekaju da se vrate na posao i koji se vesele novim izazovima. Barem ne neposredno nakon tako lijepog i opuštenog, dvotjednog odmora (recimo na moru) kada svijet izgleda totalno nerealno, ništa ne radimo, puno trošimo i samo uživamo.. Dapače, mnogi kažu da je bilo pre kratko i pre brzo prošlo. Ima puno realne istine u tome.

Naime, prije petnaestak godina u Americi je pokrenuto istraživanje o optimalnoj duljini godišnjeg odmora za prosječnog čovjeka u radnom odnosu. Istraživanje je pokazalo da nam treba dva tjedna da bi došli iz faze minus na nulu i dodatnih tjedna dana za punjenje baterija. Mnogi poslodavci ne poštuju zakon koji jasno kaže da jedanput u godini radnik treba imati pravo na dva tjedna godišnjeg odmora u komadu. Znaju to svi poslodavci ali se vješto ogluše na to i radnicima daju godišnji kako god njima pasalo. U prosjeku se dakle ne odmaramo dovoljno i stalno akumuliramo umor što često dovodi do raznih bolesti. Ipak, ne treba se žaliti jer neke stvari ne možemo promijeniti pa eto, tako nam je, kako nam je.

No puno možemo utjecati na naše zdravlje bez obzira na činjenicu da smo premoreni. Ljudsko tijelo stvoreno je za kretnju, a ne za ležanje i odmaranje po cijele dane. Ako imaš uredski posao ili neki posao gdje se baš i ne krećeš, logično je da ti tijelo nije razgibano, da nemaš kondicije i da se brže umaraš pri svakoj kretnji. Fitnes, šetnja ili trčanje u prirodi, planinarenje, sport, neki su od načina kako održati kondiciju. Danas nam je sve to dostupno oko nas i trebali bi razmisliti o prvom koraku kojeg je najteže napraviti. Mnogi od nas borimo se s nekim navikama, a sport kad postane ovisnost, često zamjenjuje one loše. Naravno da nije uvijek lako i da treba prebroditi one prve faze kad te recimo nakon trčanja dva dana sve boli i pitaš se, što ja zapravo radim, što mi je to trebalo? Mnogi rekreativci rado će ti potvrditi da je važno izdržati otprilike 3 tjedna redovitog vježbanja od kada te organizam počinje moliti da ga opet opterećuješ. Jednostavno, kao da tijelo samo krene obuvati tenisice htio ti ili ne :) Dakle ako želiš nešto učiniti za tvoje zdravlje, odmaraj se koliko možeš ali ne zaboravi na tjelesnu aktivnost. Zdravo je, smanjuje stres i produžuje život!

 

Komentari 0

0.0 Ocjenjeno: 0 puta
Pošalji komentarOdustani
Newsletter
Prijavi se na newsletter i ostvari popust od 10% prilikom prve kupovine
Na vrh
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

U slučaju da ne želite da naša stranica učitava kolačiće odaberite ˝Odbijam kolačiće˝, no želimo Vas obavijestiti da će u tom slučaju naša stranica raditi otežano te Vam se možda neće učitati svi željeni sadržaji.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel