hr si
0 0
Sportska obuća & oprema
BRZINSKO HLAĐENJE

Kako brzo pobijediti vrućinu

16.07.2019

Ljeto je doba za zabavu na otvorenom, roštiljanje, kupanje i uživanje. Isto tako, ljeto je doba nesnosnih vrućina koje sve zabavne aktivnosti itekako otežavaju. Ne dajte da vas vrućina zaustavi u zabavi, nego naučite kako je pobijediti. 

Nosite laganu odjeću svijetlih boja

Bez obzira što radite za vrijeme vrućina, glavno je pravilo da nosite odjeću koja će vas rashladiti koliko je god to moguće. Nosite odjeću laganih materijala i svjetlijih boja. Potrudite se izbjegavati sintetičke materijale te umjesto njih birajte pamuk ili lan. U slučaju treninga na otvorenom odjenite dri-fit majice koje će „odvajati“ znoj prilikom čega ćete sačuvati suhoću i udobnost.

Iako logika nalaže da nosite što manje odjeće kada vam je vruće, pametnije bi bilo zapravo što manju površinu kože izlagati suncu. 

Pijte tekuće zlato – vodu

Važno je biti hidratiziran svaki dan, a posebice u ljetnim danima. Pijenjem vode nećete dobiti osjećaj da ste se rashladili, ali je istina drugačija. Voda vaš organizam hladi iznutra, što je znatno bitnije nego površinsko hlađenje izvana.

Pijte minimalno 2l vode dnevno, a u slučaju da trenirate, ne ustručavajte se povećati dozu. I upamtite, onoga trenutka kada osjetite žeđ - već ste dehidrirani. Zato pijte vodu tijekom cijelog dana pomalo.

Jedite pametno i manje slatko

Mnogima je prva asocijacija na ljeto i hranu sladoled. Da, toj poslastici malo tko može reći ne, ali ipak se trudite unositi što manje rafiniranog šećera, uključujući i sladoled. Zamijenite ga voćem. Osim toga, izbjegavajte prevelik unos bjelančevina jer one ubrzavaju metabolizam i na taj način zagrijavaju tijelo. 

Nastavite s treningom, ali u pravo doba dana

Neka vam vrućina ne bude izgovor za preskakanje treninga. Naravno, nije poželjno trenirati na otvorenom u podne, ali rana jutra, predvečerja ili večeri idealno su vrijeme za trčanje ili bicikliranje. Prije početka bilo kakve rekreacije pobrinite se da imate adekvatnu obuću. U potrazi za odgovarajućim tenisicama za trčanje zaustavite se na onima koje zadovoljavaju kriterij udobnosti, laganosti i prozračnosti.

natikače

Isprobajte vodene aktivnosti

Volite se kretati, trenirati i uživate u aktivnom odmoru, ali jednostavno vam je prevruće za trčanje ili bicikliranje? Razmislite o bavljenju vodenim sportovima. Otiđite na plivanje, a u slučaju da nađete dovoljno entuzijasta, skupite ekipu za vaterpolo. 

Ako se odlučite na bazen, nipošto ne zaboravite japanke iz kojih će vam najjednostavnije biti uskočiti u hladnu vodu. U istom trenutku će vas i čuvati od mogućih gljivičnih infekcija.  

Tražite zaklon u debelom hladu

Ako ste više tip za nešto manje aktivan boravak u prirodi, ni tada ne dajte da vas vrućina zaustavi. Naoružajte se dobrom knjigom i playlistom i potražite duboki hlad u svom omiljenom parku. Dakako, sa sandalama na nogama i bočicom vode u ruci.

Komentari 1

5.0 Ocjenjeno: 1 puta
Pošalji komentarOdustani
Newsletter
Prijavi se na newsletter i ostvari popust od 10% prilikom prve kupovine

Pretplati se na messenger obavijesti i dobivaš:

  • 5% popusta na prvu kupovinu
  • info. o statusu tvoje narudžbe direktno na messenger  
  • odgovor na svako tvoje pitanje u najkraćem roku
Uspješna prijava
Greška kod prijave
Na vrh