hr si
0 0
Sportska obuća & oprema
Požurite polako

Kako se vratiti u formu nakon koronavirusa

17.11.2020

Vrijeme pandemije zahtijeva povećanu brigu za svoje, ali i tuđe zdravlje. Međutim, koliko god da se pazite, nažalost, postoji mogućnost da se zarazite koronavirusom. Evo nekoliko savjeta kako se nakon uspješne borbe s virusom uspješno vratiti i u formu.

Najvažnije je polako se vraćati u formu

Netko ima temperaturu, netko izgubi njuh i okus, netko je malaksao i nemoćan dok god je zaražen koronavirusom. Netko pak nema nikakve simptome (ovi savjeti nisu za takve). No, većina osoba i s blažim simptomima osjeća taj neopisivi umor s kakvim se do zaraze nisu susretali. Brzo zamaranje nakon najjednostavnijih svakodnevnih i uobičajenih radnji ostavljaju posljedice i nakon negativnog testa. Tu svakako treba dodati i kašalj kao čest simptom te otežano disanje. Jednostavno, tijelo se bori protiv nepoznatog neprijatelja i nakon uspješne borbe, svejedno mu treba neko vrijeme da se oporavi.

Osobe koje su aktivne, svi sportaši ili rekreativci, nisu naviknuli biti prikovani za krevet. Nisu naviknuli na nemoć, veliki umor, neaktivnost i slično. I koliko god da jedva čekali svoj negativan test i izlazak van te odlazak na trening, toliko je važno polako se vraćati u formu.

Borit ćete se s dolaskom do zraka, a ne do cilja

Bez obzira na to što se osjećate spremno, poletno i željno treninga, krenite s treninzima slabijeg intenziteta. Neka prvih 10-ak dana vaš trening traje 30-ak minuta. Ako radite vježbe snage, onda u početku slobodno vježbajte samo s vlastitom težinom. Neće biti jednostavno jer ćete se umarati brže nego inače i činit će vam se da nemate snage ni za što. Baš zato se nemojte forsirati. 

Kao i u uobičajenom ne-korona treningu, najvažnije je slušati svoje tijelo. Dosta ćete "zakržljalosti" primijetiti i kada krenete s trčanjem, no ne zaboravite da je u tom trenutku najvažnije požuriti polako. Dakle, mirno i bez presinga koji mnogi sami sebi zadaju. S trčanjem će najviše problema imati oni koji su se tijekom borbe s virusom borili s dosadnim kašljem. Nemojte se čuditi ako vam se učini da će vam srce iskočiti iz grudi i da se više borite s dolaskom do zraka nego dolaskom do cilja. 

Puls će vam "divljati" i tijekom trčanja u tempu koji je slabiji od vašeg uobičajenog, ali nemojte odustati. Radite sve vrlo strpljivo i bez žurbe. Vaše je tijelo pobijedilo snažan virus i pustite ga da se prilagodi "novom normalnom". Naravno, uvelike će vam pomoći pravilno treniranje. Dakle, nipošto ne krećite bez zagrijavanja, ali ni istezanja nakon. Osim toga, kad vam je već tijelo iscrpljeno i treba mu vremena za vratiti se u formu, pomozite mu tako što ćete imati kvalitetnu opremu i, naravno, dobre i udobne tenisice za trčanje

tenisice za trčanje

Komentari 0

0.0 Ocjenjeno: 0 puta
Pošalji komentarOdustani
Newsletter
Prijavi se na newsletter i ostvari popust od 10% prilikom prve kupovine

Pretplati se na WhatsApp messenger obavijesti i dobivaš:

  • 5% popusta na prvu kupovinu
  • info. o statusu tvoje narudžbe direktno na messenger  
  • odgovor na svako tvoje pitanje u najkraćem roku
Na vrh