0 0
Sportska obuća & oprema
ZBOGOM 'BRRR' SEZONI

Pripremite tijelo za sunčane aktivnosti uz ove savjete

08.04.2022

Sunce nam stiže i bez obzira planirate li na aktivne praznike ili sportske avanture, pripremite svoje tijelo i um na proljeće uz ova četiri jednostavna koraka.

Stiglo je toplije vrijeme, a s njim i planovi za razno razne sportske aktivnosti u prirodi. Uz savjete kako pripremiti tijelo i um za prelazak iz pulovera u kratke majice, želimo i da se osjećate sigurni u svoje tijelo. Evo četiri jednostavna koraka kako se pripremiti za nadolazeće sunčane aktivnosti.

Voda s limunom? Čudo za naše tijelo

Samo pola limuna iscijeđenog u čašu mlake vode može biti čudotvoran napitak za naše tijelo. Neka vam jutro započne s ovom zdravom limunadom te ju pijuckajte kroz cijeli dan. Ovaj pomalo kiselkasti trik pomoći će vam da ostanete hidrirani, a istovremeno da regulirate apetit. Limun također pomaže tijelu da se oslobodi nadutosti i da se riješi zadržavanja viška vode zbog previše soli. 

Topla voda i limun natašte uvelike pomažu i u poticanju probave. Pomlađuju kožu, smanjuju vidljivost ožiljaka, a pomažu i u borbi s aknama. Možda najbitnije u ovom periodu završetka zime jest njegova uloga detoksikacije organizma - kad pijete vodu s limunom natašte, tijelo se čisti od raznih toksina te mu pomaže zadržati optimalnu snagu.

Neka večera bude zelena i lagana

Izbjegavajte lažni šećer te hranu niskih masnoća ili tradicionalnu dijetalnu hranu. Ovi proizvodi nemaju nutritivnu vrijednost pa nemojte računati da će vas napuniti energijom ili vam pomoći da održite zdravu i čistu kožu.

Stoga napunite svoj tanjur ukusnom superhranom punom bogatih hranjivih tvari. Usredotočite se na "zeleno" – kelj, špinat ili prokulice zajedno s nemasnim proteinima poput piletine ili lososa. Nemojmo zaboraviti ni na zdravu masnoću. Avokado je savršen izvor hranjivih tvari i time idealna namirnica za naše tijelo.

Pumpaj!

Već odavno siječanj nije mjesec za "nove početke" nego travanj. Dani postaju duži pa se i samim time naša motivacija povećava. Ako trebate pomoć za neki početni tjedni raspored vježbanja, evo naše preporuke. 

Ponedjeljak – SPORI POKRETI. To može uključivati ​​hodanje, istezanje ili jogu. Tek toliko da zagrije tijelo i pokrene cirkulaciju krvi. 

Vrijeme: Koliko god vremena imate. Može trajati 10 minuta, a možete protegnuti i na pola sata.

Utorak – RUKE. Možete koristiti svoju tjelesnu težinu ili zgrabiti par utega. Evo naših prijedloga koje vježbe pokriti.

Vrijeme: sve 2x30 sek

Triceps sklekovi, Ljudska "pila" – princip povuci-potegni; Boksački udarci; Uski sklekovi; Dipovi.

Srijeda – CIJELO TIJELO. Ovo mogu biti vježbe za cijelo tijelo, od joga-pilatesa do kardio treninga.

Vrijeme: sve 2x30 sek

Sklekovi; Duboki čučanj; Dodirivanje ramena u izdržaju; Jumping Jacks; Visoki skipovi; Pas koji gleda prema dolje.

Četvrtak – JEZGRA I DONJI TIJELA. U ovome ćete uživati koliko ćete se i znojiti, ali vrijedit će! Trening je koncipiran tako da ga možete izvoditi i kod kuće. 

Vrijeme: po 30 sek

Niski skip; Jumping Jacks; Walkout sa zabacivanjem noge naizmjenično; Čučanj sa sporim spuštanjem; Raskorak sa sporim spuštanjem (po jedna noga); Šutevi; Most; Pas sa zadržajem (po jedna noga); Sjedenje uza zid; Pauza; Ponovite sve vježbe.

Petak – DAN ODMORA. Nakon jučerašnjeg dana, potpuno zasluženo! Uživajte u slobodnom danu.

Subota – KARDIO + 5 MIN MEDITACIJE. Uključite kardio-aerobne vježbe poput trčanja, hodanja, vožnje bicikla ili plivanja. Pojačajmo otkucaje srca i započnimo tjedan snažno. 

Svakako budite kreativni u svojim aktivnostima, otkrijte što vas motivira i inspirirajte druge da ostvare svoje zdravstvene ciljeve. Vaš um i tijelo će vam biti zahvalni. 

Podignite samopouzdanje

Zvuči kao klišej, ali ako vam netko to treba reći, istina je – fantastični ste i svaki dan si trebate čestitati na novim uspjesima. Ako svaki dan ispunite makar jednu stavku sa svog popisa, to je i više nego super. To znači da ste spremni na puno dobrih promjena. 

Možda će vas još zanimati: 

6 super aktivnosti protiv proljetnog umora

Informacije u ovom članku služe isključivo u obrazovne i informativne svrhe i nisu namijenjene kao zdravstveni ili medicinski savjet. Uvijek se posavjetujte s liječnikom ili drugim kvalificiranim zdravstvenim djelatnicima oko bilo kakvih pitanja koja imate o zdravstvenom stanju ili zdravstvenim ciljevima.

 

 

Komentari 0

0.0 Ocjenjeno: 0 puta
PošaljiOdustani
Newsletter

Prijavi se na newsletter i ostvari popust od 10% prilikom prve kupovine
 

Pretplati se na WhatsApp messenger obavijesti i dobivaš:

  • 10% popusta na prvu kupovinu 
  • info. o statusu tvoje narudžbe direktno na messenger  
  • odgovor na svako tvoje pitanje u najkraćem roku
  • obavijesti o super akcijama
Na vrh
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Live chat
ElasticEmail
WhatsApp
Viber
CJ.com

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel