hr si
0 0
Sportska obuća & oprema
3, 4… Ispravite se!

Savjeti za bolje držanje koji će reći zbogom boli u leđima

30.11.2020

Sigurno se svakome barem jednom dogodilo da se zatekne u lošem držanju. Obično to bude kada osjetite bol u leđima koja vas natjera da se protegnete pa onda primijetite kako vašim leđima zapravo više odgovara taj uspravljeni položaj. Evo kako ga izgraditi i zauvijek imati.

Sjedilački poslovi su glavni krivci

Lošem držanju ne treba dugo da preraste u bolove u mišićima i zglobovima. Zapravo, ako vas leđa često bole, to je znak da ste još jučer trebali početi s vježbama za bolje držanje. Ovom neugodnom problemu najizloženije su osobe koje se bave sjedilačkim poslovima. Zapravo, kad biste i vi sami pogledali u svom uredu, primijetili biste kako su oni koji pravilno sjede u manjini.

Još jedan od razloga zbog kojih dosta ljudi pati od ovog problema je slaba muskulatura leđa, ali i trupa općenito (da, za dobro držanje treba imati i dobre trbušnjake). Taj razlog kod mnogih vuče korijene još u djetinjstvu. Naime, djeca više ne hodaju bosonoga po neravnom (ali zdravom!) terenu, nego su odmalena stavljena u cipelice, i to često upitne kvalitete. Sve to dovodi do stanja poznatijeg kao „ravna stopala“.

Svi koji žive s tim stanjem više ni ne obraćaju pozornost na bolove u leđima. A trebali bi! Baš bi se ljudi s ravnim stopalima trebali još više posvetiti jačanju svojih mišića (ako ste vi jedni od njih, ne zaboravite da vježbanje odnosi bolove, ali donosi vitkiju i zgodniju figuru).

Stanite uz zid i „popeglajte“ leđa

Za početak stanite pred ogledalo i provjerite jesu li vam unutarnji dijelovi gležnjeva na istoj visini. Provjerite i ima li razlike u visini ramena. Ako je jedno više od drugog ili ako gležnjevi nisu na istoj visini, velika je vjerojatnost da su se već dogodile promjene na kralježnici koje mogu imati jako loše posljedice. Ako imate česte glavobolje, trnce, ako teško dišete, ako se otežano krećete i sl. (za to ne trebate stajati pred ogledalom), odmah nakon čitanja ovog teksta se bacite na popravak držanja.

Ove savjete možete primjenjivati u toplini svoga doma. Prvo, naučite pravilno disati. Pravilno disanje je nemoguće dok ste u pognutom položaju. Ako uopće ne znate kako izgleda pravilno držanje, stanite uz zid i „popeglajte“ leđa. Vidjet ćete kako se bol u tom položaju već polako opušta. Kada takvom držanju dodate i duboko i smireno disanje, jednim ćete udarcem ubiti dvije muhe jet ćete dobiti i pravilno držanje, i pravilno disanje. Dobit ćete meditaciju!

Anatomska obuća vaš je saveznik

Ako ste, kao većina danas, veći dio dana za računalom, onda svakako trebate uvesti u svojih 8 sati rada i 8 minuta šetnje i istezanja. Doslovno je dovoljno samo ustati od stola i protegnuti se. Ako možete u tu minutu ugurati i udisanje svježeg zraka, onda ste na konju. 

U slučaju da vas bol u leđima baš jako muči, uvijek možete potražiti pomoć fizioterapeuta ili kineziologa koji će vam dati najbolje vježbe za jačanje leđnih i trbušnih mišića. Međutim, pomoći će vam i – obuća. Da, upravo će vam anatomska obuća pružiti svu potrebnu potporu, a osim udobnosti, njihov dizajn jednostavno će vas tjerati da se ispravite.

FITNESS OPREMA

Komentari 0

0.0 Ocjenjeno: 0 puta
Pošalji komentarOdustani
Newsletter
Prijavi se na newsletter i ostvari popust od 10% prilikom prve kupovine

Pretplati se na WhatsApp messenger obavijesti i dobivaš:

  • 10% popusta na prvu kupovinu
  • info. o statusu tvoje narudžbe direktno na messenger  
  • odgovor na svako tvoje pitanje u najkraćem roku
  • obavijesti o super akcijama
Na vrh