hr si
0 0
Sportska obuća & oprema
Za kvalitetan život

Stres: Pobijedite ga uspješno i jednostavno

25.07.2019

Stres: Pobijedite ga uspješno i jednostavno 

Nije dobro ni dugo stajanje, ni dugo sjedenje. Međutim, rijetko koji posao radi dobar balans između stajanja i sjedanja. Upravo zbog toga česti su problemi s glavoboljom, bolovima u leđima, nogama, stopalima. Sve su češći i oni „nevidljivi“ uzroci različitih bolova, a koji uvijek završavaju u – stresu. Pogledajte kako na jednostavan način možete umanjiti stres i time poboljšati kvalitetu svog života.

Jači ste od stresa

Stres je nemoguće izbjeći. Međutim, ono na što možemo utjecati i o čemu možemo odlučivati jest naša reakcija na njega. Za početak bi najbolje bilo ukazati na sve nuspojave i posljedice koje donosi ovaj „tihi ubojica“. Slabljenje imuniteta, nedostatak energije, pa čak i depresija, anksioznost ili tjeskoba tek su dio vidljivih pojava koje zasigurno nitko ne želi doživjeti na svojoj koži.

Srećom, postoji niz prirodnih načina zahvaljujući kojima ćete iz borbe sa stresom izaći kao pobjednici. 

Odmor je najbolje oružje

Čovjek nije stroj. Kvalitetan odmor ključan je, ne samo za funkcioniranje, nego i za rast i razvoj. Ako iz dana u dan ignoriramo stresne situacije i pritom svom organizmu ne poklonimo malo predaha, samo je pitanje vremena kada će situacija eskalirati. Naime, manjak odmora često može aktivirati stres kao obrambeni mehanizam, i to u onim situacijama koje naizgled uopće nisu stresne.

Stoga, ne uskraćujte si dobar san ili uživanje preko vikenda. Bit ćete puniji energije, odmorniji, produktivniji i kao takvi otporniji na stres.

Otkrijte čari jutra

Za borbu protiv stresa potrebno je dovoljno sna, istina. Međutim, nije isto zaspati kasno navečer pa spavati do podne i zaspati u „pristojno“ vrijeme i probuditi se rano ujutro. Ako možete, uvijek radije birajte ovu drugu opciju.

Naime, ako vam zvuk alarma ujutro predstavlja noćnu moru jer znate da odmah morate na posao, velika je vjerojatnost da ćete tijekom cijeloga dana biti pod stresom. Umjesto toga, alarm možete naviti i pola sata-sat vremena ranije pa „višak“ vremena iskoristiti da popijete kavu u miru, da se opustite i bez žurbe krenete na posao. S tako napunjenim baterijama teško će vas nešto brzo izbaciti iz takta. 

Rekreacija i trening će vas „restartati“

Pogrešno je mišljenje da će vas tjelovježba umoriti. Lagana, umjerena rekreacija može samo pozitivno djelovati na nadbubrežne žlijezde, koje su odgovorne za upravljanje hormonom stresa. Potaknite pozitivne procese u tijelu svakodnevnom laganom šetnjom. 

Dnevno je dovoljno čak i 10 minuta istezanja kako biste počeli primjećivati prve pozitivne promjene. Još ako rekreaciju odlučite imati u prirodi, recept za kvalitetan život vam je zagarantiran.

Svakako u svoj rekreacijski kalendar ubacite i povremeno intenzivniji trening. Naravno, svaki intenzivniji trening zahtjeva kvalitetniju opremu pa imajte na umu da odaberete odgovarajući par tenisica prije nego se bacite na posao.

Udobna obuća kao saveznik

Protiv stresa se možete boriti i dok ste na poslu. Naime, u slučaju da radite naporan posao – bez obzira bio on pretežito sjedilački ili pretežito stajaći – pobrinite se da imate adekvatnu obuću za rad. 

Anatomska obuća doći će vam i više nego dobro, a zahvaljujući svom modernom dizajnu, moći ćete je nositi i izvan radnog vremena. 

 

Komentari 0

0.0 Ocjenjeno: 0 puta
Pošalji komentarOdustani
Newsletter
Prijavi se na newsletter i ostvari popust od 10% prilikom prve kupovine

Pretplati se na messenger obavijesti i dobivaš:

  • 5% popusta na prvu kupovinu
  • info. o statusu tvoje narudžbe direktno na messenger  
  • odgovor na svako tvoje pitanje u najkraćem roku
Uspješna prijava
Greška kod prijave
Na vrh