hr si
0 0
Sportska obuća & oprema
NOVI IZAZOV

Top 5 kućnih treninga za one željne izazova

02.02.2019
Tijelo kakvo želite imati ljeti, gradite zimi! Dok još uvijek vladaju niže temperature, donosimo vam 5 izazovnih prijedloga aktivnosti koji su provjereno učinkoviti. Isprobajte!
 

1. HIIT rutina treninga

Ovaj je trening možda pravi hit među vježbačima, no rijetki znaju kako je riječ o skraćenici za High Intensity Interval Training. Već na samu spomen značenja znate i da ćete se itekako oznojiti tijekom vježbanja. Ovaj se trening najčešće koristi za efektivno gubljenje viška masnog tkiva i savršen je za one koji ga žele odraditi u što kraćem vremenu. Dok običan aerobni trening traje oko sat vremena, HIIT možete odraditi u pola sata. No, nije nimalo lagan. Izvedete li HIIT ispravno, po završetku ćete hvatati zrak, dobro se oznojiti i osjećati slabost u cijelom tijelu. Dobra stvar kod ovakve aktivnosti jest i što ubrzava rad bazalnog metabolizma do 10%, što znači da ćete unutar 24 sata nakon treninga trošiti masno tkivo i dok sjedite ili spavate. 

Prvi interval mora biti intenzivan, no traje samo 15 sekundi. Potom je vrijeme za interval niskog intenziteta od 45 sekundi. Ponavljajte ove intervale 8 puta, što vas sa zagrijavanjem dovodi do prvih 10 minuta. Prepustite se aktivnom odmoru, a zatim ponovite izmjenu intenzivnih i laganih intervala. Ako pak trebate dodatnu pomoć, HIIT trening možete odraditi uz pomoć YouTubera. Sigurnost stavite na prvo mjesto, pa iako trenirate kod kuće na noge stavite odgovarajuće tenisice. Ispod sebe obavezno položite prostirku kako biste dodatno zaštitili vaše zglobove od udaraca. 

2. Tabata intervalni trening

Čak ako već duže vrijeme vježbate, nakon nekog vremena potrebno je probiti granice. Upravo u tome može vam pomoći tabata. Baš kao i HIIT, ovaj trening je također intervalan, no radi se na malo drugačiji način. Podijeljen je u 8 serija koje se sastoje od 20 sekundi vježbanja i 10 sekundi odmora. Drugim riječima, kratke pauze uz intenzivne intervale pomažu pri gubljenju potkožnog masnog tkiva. Prava prednost ove vrste tjelovježbe je povećanje aerobnih te anaerobnih sposobnosti. Bit ćete izdržljiviji i jači. Budući da je ova metoda dosta zahtjevna, nije ju potrebno provoditi stalno. Radije ju ubacite u dosadašnju trening rutinu svakih nekoliko mjeseci. 

3. Fitness Boot Camp

Kada se spoje elementi vježbanja iz vojske, atletike, gimnastike i fitnessa, dobije se Fitness Boot Camp. Ovaj će trening aktivirati cijelo vaše tijelo. Jako je popularan kao oblik grupnog treninga, a dosta materijala dostupno vam je putem YouTubea. Ovaj pomalo militaristički trening odličan je za sve one koji se žele striktno držati pomalo spartanskog, ali učinkovitog programa. Savjetujemo da trening odrađujete u jutarnjim satima, kako bi ostatak dana dopustili tijelu da se odmori i bere plodove vašeg rada. 

4. Uže za preskakanje

Vjerujemo da ste nekada preskakali uže bez problema, a danas? Ovaj povoljni rekvizit možete posuditi od djece, a pomoći će vam sagorjeti onih par kilograma kojih se nikako ne možete riješiti. Trebate nekoliko minuta vremena i malo dobre volje. Laganim tempom preskakujte uže 3 minute, a potom ubrzajte tempo i pokušajte odraditi 100 ponavljanja bez zapinjanja. Ovaj korak nemojte raditi punom brzinom, već na nekih 70%. Zatim dajte sve od sebe i ponovite 100 preskoka najbrže što možete. Ako želite dodatni učinak, uključite intervale. Izmjenjujte lagani i intenzivni tempo u kombinaciji 50-50, 25-25, 12-12 i 8-8. 

5. Fitness i boks 2u1

Bez obzira na to jeste li nekada trenirali boks ili se vaše znanje svodi na filmove o Rockyju, ovaj oblik treninga lijepo će oblikovati vaše tijelo, pomoći vam pri mršavljenju i riješiti vas stresa. Riječ je o kružno-intervalnom treningu za kojim je poludio cijeli svijet. Naravno, grupni treninzi u kombinaciji s fokuserima i drugim vježbačima možda bi bili zanimljiviji, no za prvu ruku vjerujemo da će vam se svidjeti i akcija u vašem domu. 

Takvu rutinu kombinirajte s vježbama snage. Ako trenirate već neko vrijeme, vrlo vjerojatno u svome domu imate bučice ili girje. Ovi rekviziti vam mogu poslužiti kako biste iz treninga, ali i sebe izvukli maksimum. U slučaju da ih nemate, ne očajavajte. I vježbanje s tjelesnom kilažom može biti jednako kvalitetno odrađeno. Otkrijete li strast prema ovom treningu, uvijek možete uložiti u popratne rekvizite.

Komentari 0

0.0 Ocjenjeno: 0 puta
Pošalji komentarOdustani
Newsletter
Prijavi se na newsletter i ostvari popust od 10% prilikom prve kupovine

Pretplati se na messenger obavijesti i dobivaš:

  • 5% popusta na prvu kupovinu
  • info. o statusu tvoje narudžbe direktno na messenger  
  • odgovor na svako tvoje pitanje u najkraćem roku
Uspješna prijava
Greška kod prijave
Na vrh
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel