hr si
0 0
Sportska obuća & oprema
Kretanje

Woolf savjetuje: 3 sportske aktivnosti za treću dob

23.03.2018

Želite li održati svoje tijelo zdravim i funkcionalnim u zlatnim godinama - vježbajte! S kombinacijom aerobnih aktivnosti i vježbi snage i ravnoteže ne možete pogriješiti.  Ipak, važno je da odaberete aktivnost uz koju ćete se dobro osjećati, fizički i psihički. Evo nekih koje vam predlažemo.

1. Pokrenite se nordijskim hodanjem

Aktivirajte mišiće nogu, ruku, ramena i leđa hodanjem sa štapovima. Osim što u sat vremena možete izgubiti čak 400 kalorija, ova je rekreacija dobra i za vaše srce i pluća. Oslonac i ravnotežu pronaći ćete upravo u štapovima, a možete ih nabaviti ovdje. Prilikom kupovine vodite računa da odaberete pravilnu veličinu ili kupite podesive. Optimalnu veličinu ćete saznati tako da pomnožite vašu visinu s brojem 0,66

Kako bi izvukli maksimum iz ove rekreacije, leđne i trbušne mišiće držite zategnutim, a štapovima zamahujte obrnuto od vaših koraka. Najbolju ravnotežu održat ćete zabodete li štap u ravnini sa sredinom koraka suprotne noge. Što je najbolje, nordijsko hodanje možete prakticirati i po planinskim putevima i po gradu. Kud god krenete, svakako je dobro da imate par kvalitetne obuće za hodanje, koji će vaše stopalo održati zaštićenim i suhim.

2. Postignite fleksibilnost plivanjem

Želite povećati svoju izdržljivost i gipkost uz minimalni rizik od ozljeda? Krenite na plivanje! Pogodno za sve dobne skupine, plivanje je aktivnost koja pokreće cijelo tijelo.

Ako ste više tip od treninga pod vodstvom, razmislite i o aerobiku u vodi. Njime ćete smanjiti pritisak na (često bolnim) zglobovima, ali i učvrstiti mišiće. 

Glavna prednost ovakvog treninga zapravo leži u kombinaciji kardiovaskularnih vježbi s vježbama snage. Njome ćete izvući najbolje rezultate za zdravlje, ali i figuru. Uz sve navedeno, ova će vam zabavna rekreacija sigurno izmamiti i osmijeh na lice zbog druženja i velikog broja plesnih pokreta.

3. Uživajte u prirodi uz trekking

Spojem hodanja i laganog planinarenja odradit ćete kvalitetnu tjelovježbu, ali i uživati u prirodi. Što je najbolje, rutu birate sami, ovisno o raspoloženju, a tako možete isplanirati i obiteljske izlete.

Postoji velik broj trekking staza različitih intenziteta. Možete uživati u lakšim, ali i nešto težim putevima i puteljcima. Uz dobro raspoloženje i društvo, ne zaboravite na vodu, hranu i tenisice za trekking

Komentari 0

0.0 Ocjenjeno: 0 puta
Pošalji komentarOdustani
Newsletter
Prijavi se na newsletter i ostvari popust od 10% prilikom prve kupovine
Na vrh
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

U slučaju da ne želite da naša stranica učitava kolačiće odaberite ˝Odbijam kolačiće˝, no želimo Vas obavijestiti da će u tom slučaju naša stranica raditi otežano te Vam se možda neće učitati svi željeni sadržaji.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel