hr si
0 0
Sportska obuća & oprema

Zašto je kupovina preko interneta u porastu?

22.04.2017
Tempo današnjeg života često je razlog zašto jednostavno ne stignemo u kupovinu. Ne preostaje nam puno vremena za odlazak u shopping centre ili neke specijalizirane trgovine da bi kupili ono što nam je potrebno. Nikako nam ne da mira da nešto trebamo, a ne stignemo kupiti pa tako krenemo u istraživanje na internetu. Danas je to vrlo lako i za jako malo vremena možemo se informirati preko računala, mobitela, tableta. Brzo ćemo naći proizvod i gdje je dostupan, a što je najvažnije, gdje je on najpovoljniji. Primjerice, imate u kući prekrasno mjesto na kojem ste si zamislili veliki zidni sat. Odete u Lesninu, Ikeu, Emezetu itd. i niti jedan vam se nije svidio. Napravili ste puno kilometara i koraka, potrošili pola dana koji ste trebali prethodno uskladiti s obavezama i to sve uzalud. Rezultat je razočarenje i iscrpljenost.

Rješenje i definitivno budućnost ciljane kupovine je informiranje prije kupnje na internetu. Imamo podatak da to rade više od 70% ljudi u Hrvatskoj i ako se i ne odluče naručiti preko webshopa gdje su našli što traže, odlaze ciljano u trgovinu koja im je sve informacije pokazala već prije na stranici.

Prednost online kupovine, a to nije jedina, je da proizvod koji naručiš možete vratiti u roku od 14 dana s jednostavnim razlogom da ti se ne sviđa. U fizičkoj trgovini to zakonom nije tako određeno, već ovisi o volji i poslovniku trgovca hoće li ti na takav način izaći u susret ili će ti uvjetovati da uzmeš neki drugi proizvod u zamjenu. Stoga, ne treba se bojati kupovine preko interneta jer je doista sigurnija, ugodnija i najpovoljnija, a i lijep je osjećaj kad ti poštar donese paket :)

Obuća je ono čime se mi bavimo i puno ljudi iz našeg okruženja smatraju da obuću samo rijetki kupuju preko interneta jer bi to kao ipak trebalo probati prije kupnje. Slažemo se jednim dijelom jer noga zna najbolje što joj paše ali ako je na stranici dobro i iskreno opisan proizvod s točnom izmjerom duljine uloška tada je samo potrebno uzeti metar u ruke i usporediti stopalo sa tablicom veličina. Svaki webshop mora imati mogućnost zamjena ako ipak pogriješiš u procjeni i sve se može naknadno rješavati. Dokaz da mnogi naručuju obuću je ova slika s 87 paketa koji su nedavno naručeni preko vikenda :). Da, vikend je uvijek vrijeme kada ljudi najviše istražuju, listaju i informiraju se, a mi trgovci se svakako trudimo da u pravom trenutku doprijemo do njihovih uređaja s reklamama.

http://woolf.hr

Društvene mreže kao sredstvo oglašavanja svakako imaju najveću ulogu u prodaji. Kod nas je to Facebook koji je najviše zastupljen i preko njega se i najviše oglasa lansira. Listaš po tvom zidu i gle pojavi se interesantan oglas. Samo klik te dijeli od prelaska na stranicu gdje možeš detaljnije vidjeti opis proizvoda i ako želiš naručiti.

U samo godinu dana došlo je do eksplozivnog porasta online kupovine. Naime, dok je prošle godine u ovo doba kupovalo 12 posto Hrvata, sada ih to čini 23 posto. To je dakle rast od čak 92 posto, a siguran sam da će se taj trend nastaviti.

https://marker.hr/blog/velik-porast-internet-trgovine-u-hrvatskoj-260/

 

Komentari 0

0.0 Ocjenjeno: 0 puta
Pošalji komentarOdustani
Newsletter
Prijavi se na newsletter i ostvari popust od 10% prilikom prve kupovine
Na vrh
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

U slučaju da ne želite da naša stranica učitava kolačiće odaberite ˝Odbijam kolačiće˝, no želimo Vas obavijestiti da će u tom slučaju naša stranica raditi otežano te Vam se možda neće učitati svi željeni sadržaji.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel